Två tomater gick över vägen...

...när en av dem blev överkörd av en bil. Då sa den andra tomaten:
- Kom nu Ketchup så går vi!

Sådär ja! Inget lättar upp stämningen bättre en klassisk och rolig vits.

Eftersom jag inte har något vettigt att skriva så tänkte jag bara berätta att det har varit en bra helg för mig. Hur var eran? Träffade två trevliga pojkar vid namn Al och Arre. Eller dem heter inte så, men jag har rätt svårt för namn. Är bättre med siffror. Men som sagt, med lite vodka, kortlek och en lättpåverkad Al så går det inte att ha tråkigt. Vill också passa på att tacka Als mamma för skjutsen, Emma för att man fick komma in på vattenpipa och till slut Al för madrassen. Väldigt snällt av er alla =)

Juste! Anna om du läser detta så vill jag bara säga att jag råkar ha en viss bild fastbränd i min skalle och den vill inte försvinna. Den lyckas alltid dyka upp lite då och då. Driver mig till vansinne! Några tips hur jag får bort den?

Skulle också vilja hedra Jonas som säger att han gillar min blogg. Du ska veta att det värmer mitt hjärta.
Det var allt för denna vecka. Ska spendera nästa vecka med att leta efter lite inspiration till skriveriet.
Sov Gött Folket!

//Den inte alls trötte Krüger

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjejen hette emelie ^^

hahaha alexis och 2 cider, så jävla bra!

förlåt för bilden.. snälla keft x(

2009-10-13 @ 20:43:50
Postat av: Krüger

Emelie.. Emma.. stor skillnad, båda har vokaler och konsonanter!

Billig fylla - bra fylla xD

inte ditt fel, mera mitt eget och jag kan lova att jag e keft



2009-10-13 @ 21:22:14
URL: http://iamkruger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0