Frågor likt stjärnor på natthimlen!

Kan man vara kär när man inte tror på kärlek? Kan en person bli lycklig när den växt upp i hat, rädsla och sorg?
Finns det även ett ljus i det svartaste mörker? Varför är vissa saker så svårt att få sagt...
Nej! Nu börjar det bli lite för känslosamt  inlägg här. Antar att det blir så när jag sitter själv med mina djupaste tankar samtidigt som jag lyssnar på Elton  John, rekommenderar det till er alla. Inte tänkandet alltså, utan musiken. Good stuff!
Jag ska nu skriva en sak som jag annars inte skulle säga till någon. Så lova att inte skratta. LOVA SA JAG!
Okej nu kommer det,
1..
2..
Nää, vänta lite. Måste andas lite först.
Nu är jag redo.
Jag är rädd, alltid. Nu är det inte så att jag är rädd för t.ex döden, äckliga djur osv. Utan jag är rädd för själva rädslan. Rädslan och alla andra känslor. Det är det ända här i livet som verkligen skrämmer mig. Nu när det är sagt så ska jag slå på lite pepp musik och rycka upp mig lite =)
Blir väll att gå ut och tända en cigg och sen dra sig till sängs. Ännu en skoldag imorgon, slutar klockan sex också. Roligt! Roligt!
*gäsp*
Natt Natt ni som fortfarande är vakna och läser detta!
//Den Simple Krüger

Kommentarer
Postat av: Anna

alla kan känna lycka, trots uppväxt och tidigare upplevelser. Se det som erfarenheter. Och alla är rädda, mer eller mindre, för något.

Jag är inte heller direkt rädd för något, förutom som du skriver.. själva rädlsna. + Kärlek i mitt fall.

2009-10-13 @ 20:10:03
Postat av: Timmy

Ja på alla 3 frågor.

KÄRLEK ÄR STÖRST! <3

2009-10-20 @ 00:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0