Sprit, Anna och andra metoder!

God dagens Folket!
Sitter här hos Anna, några här vet nog vem jag menar. Skulle åka in till stan och se på alla zombies som vandrar runt och äter folk. Men icke sa Nicke! Så vart det inte. Nu sitter jag här i Nynäshamn istället och dricker vodka, blandat med Frank's, (tummen upp för Frank) ur en jävla te mugg. Har tänkt att testa min bloggs personlighet så här kommer försök Nr.1

Heeeej! <3
Idag gick jag upp klockan 11 och åt frukost, den bestod av en toast och ett glas oboy. Älskar oboy! Efter det så tappade jag bort mobilen, sprang runt hela huset som en galning, bara för att upptäcka att den låg i min väska. HUR I HELVETE HAMNADE DEN DÄR!!!

Tror jag slutar här. Upptäckte på en gång att detta var inget för mig. Får söka vidare tills jag hittar stilen som passar mig!!! Kanske videoblogg, eller förresten, har ingen videokamera. Nåja, det löser sig nog. *glad smiley*

En viss E M M A frågade mig om jag hittade på. För att vara helt ärlig så förstod jag inte vad du menade. Men för att svara på din fråga så bra som jag kan.
- Nej!

Nu ska jag gå tillbaka till vodkan och se om jag kan hitta svaret i slutet av flaskan!
Peace out!

//Den glade Krüger

Kommentarer
Postat av: Jennifer

lololololol. äru kvar i nynäs rååå messar jag frågar

2009-10-10 @ 20:13:19
URL: http://vindlandeotur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0