Korea, idé torka och bläckfiskar på taket!

Kan ju börja med att berätta. Jag kan inte Koreanska, helt ärligt. Inte ett enda ord. Jag vet att det kan komma som en chock, men tyckte att det kunde vara bra för er att veta det. Ingen speciell anledning, bara en känsla jag fick.

Nu till dagens andra punkt. Jag har idé torka, en riktigt stor jävla torka. Ungefär som Saharaöknen under dens hetaste period och då snackar vi torrt.
Efter två ynka inlägg så har jag alltså fastnat. Det ser ljust ut för bloggen. - NOT!
Egentligen hatar jag det ordet, NOT. Varför säger man det? Varför lägger man in det i slutet för att visa motsatsen i sista sekund? Skulle det ge meningen en lite roligare "twist"? Jag fattar inte! NOT, NOT, NOT, NOT! Det känns helt fel, otroligt småbarnsaktigt och alldeles förjävligt Björn Gustafson! Vet inte om han brukar säga det eller ej, men av någon anledning när jag tänker ordet så hör jag det med hans röst! Inget illa ment Björn, men du har förstört mitt liv. Varenda jävla gång jag hör "NOT" så känns det som en liten bit av mig dör. Du och den som började med detta.
Må ni båda dö i fruktansvärd smärta! Tror det var allt om detta jag ville få sagt.

Till den tredje och sista punkten, så vill jag bara säga förlåt. Det finns inga bläckfiskar på taket. Det var bara ett ynkligt försök till att locka er läsare och få er att läsa allt detta jag skrev! Om ni blir lite besvikna över detta så kommer jag att personligen be om ursäkt för det.

Hej då och god natt allesammans!
//Krüger, Kung av underjorden


Juste! Innan jag publicerar detta inlägg så vill jag bara säga att om ni läsare vill veta vad jag tänker och tycker om något speciellt ämne så skriv gärna det i en kommentar, så kanske jag tar upp det nästa gång. =D

Kommentarer
Postat av: John

Vaa! Kan du inte koreanska, nej nu jävlar, då har jag ju trott fel i alla dessa år?

2009-10-09 @ 07:48:01
Postat av: Jennifer

O.o



... har ingenting annat att kommentera..

2009-10-09 @ 19:01:29
URL: http://vindlandeotur.blogg.se/
Postat av: E m m a

Hejsan, hittar dupå? =)

2009-10-10 @ 15:57:14
URL: http://novembersystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0