Hej och välkomna, eller något liknande!

Tänker i stort sett skippa all sådant snack om att det är roligt att ha dig här och läser min blogg bla bla bla.
Men ja du ser rätt. Jag, den store Erik Krüger, har börjat med att blogga. Illa tänker ni eller så har ni redan stängt ner sidan, mig kvittar. Om ni av någon anledning fortfarande är kvar så har ni nog lagt märke till att jag inte har någon "Design" ännu, men jag tänkte att inget kan värka mindre lockande än en tom sida med en massa text och det kanske passar mig alldeles utmärkt, kanske speglar min personlighet. Alltså helt tom, tråkig och en massa information som ingen orkar lägga ner sin tid på att ta reda på vad det egentligen betyder. Duktig på att trycka ner sig själv är man också. xD Detta får väll ta och räcka som det första inlägget och eftersom ingen läser detta så spelar det inte någon större roll.
Tja då, simma lugnt och akta er för dem mordiska duvorna!
//Krüger den allsmäktige

Kommentarer
Postat av: Jennifer

lul, jag kommer läsa din blogg ditt tard.

och duuuuuuuuuuu går graf så jag vill se den här bloggen bli awesome, annars vet jag att du inte lär dig nått på lektionerna. tjarå!

2009-10-05 @ 22:56:22
URL: http://vindlandeotur.blogg.se/
Postat av: Krüger

lul back to ya! Jag vet redan att jag inte lär mig något på graf lektionerna! =) glad smiley Så, nu vet du det också. Men vad trevligt att du kommer läsa det som kommer skrivas här, eller kanske synd eller jag vet inte.

2009-10-05 @ 23:21:47
Postat av: Anna

jag kommer läääääääsa! poke

2009-10-06 @ 00:18:39
Postat av: John

Så du tog en .blogg.se endå fast du inte skulle.

2009-10-06 @ 02:35:57
Postat av: Djävulen.

lycka till med bloggandet :)

Postat av: Timmy

Jag lär läsa! ;)

2009-10-20 @ 00:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0