Havet viskar mitt namn!

Om några minuter så åker jag ut till havs. Vill verkligen inte, men har tydligen lovat gamling folket här hemma att jag ska följa med. Det är typ sista helgen för säsongen, sen går våran båt upp på land. Tråkig helg, umgås med familjen och träffa en massa idioter som man träffat ett tusentals gånger ligger inte på min topp-tio-lista på vad som är roligt att göra en helg, inte ens topp-hundra-listan. Jag kommer att vara på en ö vid namn Sandhamn. Så om ni känner det minsta sympati för mig kan ni åka dit och rädda mig.

Men får ta och se det positiva i det hela. När jag kommer hem så kanske jag har en mängd med händelser att skriva här i bloggen. Några kan va sanna, andra påhittade och ett fåtal dragna ur en bok. Men skrivas ska det göras, när jag kommer hem alltså =)

Godmorgon, Goddag och Godnatt!
//Kapten Krüger av de sju haven

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0